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[Duda] Que tienen De Diferencia?

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[Duda] Que tienen De Diferencia?

Mensaje por Cesar_Razon el Jue 2 Oct 2014 - 0:27

Solo quería Preguntar si Alguien Sabia que tenia de diferencia el SAMP 0.3z R1 y el R2 del Normal, si Alguien sabe Decírmelo.... Porfavor
Es una Gran duda que tengo


Gracias por Leer.
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Cesar_Razon
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Re: [Duda] Que tienen De Diferencia?

Mensaje por Jhon_Alonso el Jue 2 Oct 2014 - 14:31

Coge un traductor a mi me da pereza xD y ahi te viene la diferencia, no diferencia en si sino lo que tiene mas que el normal:

FEATURES OF 0.3x R1-2

Client:

- Fixed: The server browser was using excessive CPU when loading the server lists, which slowed the loading of the lists.
- Fixed: If the nametag hourglass icon could not load, it may cause a crash when you alt-tab from the game.
- Fixed: Object lighting would be disabled when there were material changes but no colour changes.

Server:

- Clients would not see the "Unacceptable NickName" notice.

FEATURES OF 0.3x
- A new model preview system allows servers to show 2D images of player skins, vehicle types, and object models (including weapons) on-screen.
- The draw distance of objects can be set to any distance (with CreateObject), which reduces pop-in in custom areas.
- Improvements to object and material colour changing.
- A better synced animation for players carrying objects (SPECIAL_ACTION_CARRY).
- Vehicle friendly fire system for servers that use teams (EnableVehicleFriendlyFire).
- Some new hat and hair objects added (click here).
- Many important changes to SA-MP's networking system which reduces network overhead and improves security for server owners.
- An hourglass icon will now appear beside paused players' nametags (can be disabled with /nametagstatus).
- Car colours 128-255 have been replaced with some more exotic colours. Some colours in this range were previously usable, but most were the same colour. The entire colour set has been revamped.

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Re: [Duda] Que tienen De Diferencia?

Mensaje por DeanB el Mar 14 Oct 2014 - 13:29

Jhon_Alonso escribió:
Client:
- Fixed: The server browser was using excessive CPU when loading the server lists, which slowed the loading of the lists.
- Fixed: If the nametag hourglass icon could not load, it may cause a crash when you alt-tab from the game.
- Fixed: Object lighting would be disabled when there were material changes but no colour changes.
Server:
- Clients would not see the "Unacceptable NickName" notice.
FEATURES OF 0.3x
- A new model preview system allows servers to show 2D images of player skins, vehicle types, and object models (including weapons) on-screen.
- The draw distance of objects can be set to any distance (with CreateObject), which reduces pop-in in custom areas.
- Improvements to object and material colour changing.
- A better synced animation for players carrying objects (SPECIAL_ACTION_CARRY).
- Vehicle friendly fire system for servers that use teams (EnableVehicleFriendlyFire).
- Some new hat and hair objects added (click here).
- Many important changes to SA-MP's networking system which reduces network overhead and improves security for server owners.
- An hourglass icon will now appear beside paused players' nametags (can be disabled with /nametagstatus).
- Car colours 128-255 have been replaced with some more exotic colours. Some colours in this range were previously usable, but most were the same colour. The entire colour set has been revamped.

Revivo el tema y lo aclaro:

Para el cliente, han añadido:

- Arreglado: El buscador de servidores usaba CPU excesiva cuando cargaba la lista de servidores, eso hacía que fuera más lento el cargado de la lista
- Arreglado: Si en el nombre no cargaba el icono del reloj de arena, cuando hacias alt+tab podía causarte un crash y sacarte del juego.
- Arreglado: La iluminación de un objeto se desactiva cuando cambia el material pero no con los cambios de color.

Para el servidor:

- Los clientes no veían la noticia de "Mal nick".

Cosas de la 0.3x:
Un nuevo modelo de sistema de vista previa permite a los servidores para mostrar imágenes 2D de skins, vehículos, incluso armas en la pantalla (y objetos)
- La distancia de dibujado de los objetos se puede ajustar a cualquier distancia (con CreateObject), lo que reduce pop-in en áreas personalizadas.
- Mejora a los objetos y al cambio de color del material.
- Una mejor sincronización de animaciones para jugadores que llevan objetos (SPECIAL_ACTION_CARRY).
- Sistema de fuego amigo en el vehículo para servidores que utilizan equipos (EnableVehicleFriendlyFire).
- Algun nuevo sombrero y objetos para el pelo añadidos.
- Muchos cambios importantes en el sistema de redes de SA-MP que reduce la carga de red y mejora la seguridad para los propietarios de servidores.
- Un reloj de arena aparecerá en los nombres de las personas que estén en pausa. (puede ser desactivado con /nametagstatus).
- Los colores para coche 128-255 han sido reemplazados por otros colores más exóticos. Algunos de los colores ya se podían usar, pero seguramente no sean el mismo color. El set de colores entero ha sido renovado.



Básicamente eso. Una série de mejoras y añadidos poco importantes. ¡Saludos y perdon por revivir tema! Smile
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DeanB
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Re: [Duda] Que tienen De Diferencia?

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